2008年10月21日星期二

風格......um....

近日為朋友farewell了幾回,不是轉職便是到外國wokingholiday。大家都要面對新環境新挑戰,我亦有我應該做的事……

老細同我講,做左幾個月,適應左環境之後,應該思考下建立自己既風格了 — 風格?呢個實在係一個好深既問題……

仲有兩個問題,首先,你點可以「做番自己」?另外一個問題係,你自己係咪已經夠好?對於前一個問題,其實可以選擇唔做番自己,但如果係咁,你一定要做個好演員,否則永遠只係個唔入流既茄呢啡;而後一個問題,就更加大獲,因為呢個係涉及自我要求既問題,而我對自己既要求同人地希望我既對自己既要求,好可能會有段距離,咁樣點樣調校自身同目標呢?呢個的確係一個問題。

輕鬆幽默、具穿透力......點做好呢?哎。

沒有留言: